Odwiedź Santa Maria Valley {Staycation}

Rzeczy do zobaczenia i zrobienia w Santa Maria Valley*By
Carla Snuggs

Kiedy planowałam staycation, przeczytałam co następuje: "W Santa Maria Valley mamy swój własny styl. Nie spieszymy się z przygotowaniem winogron, wzgórza, grilla. Wirujemy aż do rozlania". Tak! Absolutnie, tak! Santa Maria Valley jest dokładnie tym, co zalecił lekarz.

Santa Maria Valley znajduje się w samym środku Centralnego Wybrzeża Kalifornii, około 160 mil na północ od Los Angeles i 65 mil na północ od Santa Barbara. Santa Maria jest bogata w historię i rolnictwo. Jest uduchowiona i zapierająca dech w piersiach.

Santa Maria posiada 34 sale degustacyjne, 6 unikalnych American Viticultural Areas, 13 plaż i mnóstwo lokalnych browarów. Najlepszą częścią jest to, że możesz dostać się do wszystkich odpustów i atrakcji w ciągu 30 minut malowniczej jazdy.

Zdecydowałem się na pociąg Amtrak do Santa Maria Valley. Wsiadłem na Pacific Surfliner w LAX do Guadalupe Station, a następnie wziąłem 25-minutowy Uber do Radisson Hotel Santa Maria. Co za piękna mała wycieczka w górę wybrzeża!

Pobyt

Radisson Hotel Santa Maria

Radisson Santa Maria jest przyległy do lotniska Santa Maria i jest doskonałym miejscem dla podróżnych wszelkiego rodzaju, niezależnie od tego, czy podróżujesz w celach rekreacyjnych czy biznesowych. Pokoje w hotelu są czyste, wygodne i duże, a także wyposażone w bezpłatną sieć WIFI, telewizor z płaskim ekranem, piękne miejsce do pracy i wypoczynku oraz ekspres do kawy i lodówkę w pokoju. Mój pokój miał przestronny balkon z widokiem na basen. Basen i jacuzzi są ogrzewane do perfekcji i najczystsze widziałem w bardzo długim czasie. Oferują bezpłatne śniadanie w lobby (kawa, płatki, sok) i można wykupić bufet śniadaniowy lub brunch. Bufet brunchowy był starannie zaopatrzony w szeroki wybór gorących dań, świeże owoce, soki i DIY gofry i tosty.

Najlepszą częścią Radisson Santa Maria jest personel. Są one definicją gościnności - nie mogli zrobić wystarczająco dużo dla nas na nasz pobyt i byli tak bardzo szczęśliwi, aby dokonać wszelkich ustaleń, że potrzebujemy Nie jadłem w Vintner's Bar & Grill, ale, wziąłem rozejrzeć. Wygląda to na miejsce, które spodoba się smakoszom. Atmosfera i widok jest niesamowity.

Dzięki SantaMariaValley.com, miałem świetny plan podróży. Oto niektóre z fantastycznych doświadczeń, które miałam podczas mojego pobytu.

Rozkoszuj się

Naughty Oak Brewing Company

Miłośnicy piwa powinni odwiedzić Naughty Oak Brewing Company w Orcutt. Piwo jest tam zimne, a obsługa przyjazna - z przyjemnością poprowadzi Cię przez ich piwne menu, abyś znalazł idealne piwo. Delektowałem się lotem piw rzemieślniczych z Central Coast wybranych przez personel, a następnie usiadłem na zewnątrz na ich przytulnej werandzie, ciesząc się energią mieszkańców. Co za przyjazna grupa! Zakochałem się w kwaśnym piwie z lotu, jednocześnie zajadając się pysznymi chrupiącymi preclami. Możesz mieć jedzenie dostarczone z Postmates lub innej usługi dostawy, aby sparować z piwem i jest fantastyczny sklep z lodami w pobliżu, jeśli masz ochotę na coś słodkiego.

BBQ w Stixie

Podczas gdy cieszyłem się moim piwem w Naughty Oak, BBQ w Stix food truck zwinął się. To było moje pierwsze doświadczenie z Santa Maria Valley style BBQ i jest to moment, którego nigdy nie zapomnę. Santa Maria znana jest z wyjątkowego stylu BBQ. Steki są gotowane nad lokalnym czerwonym dębem lub żywym dębem z suchym rub tylko, że składa się z soli, pieprzu i czosnku w proszku. Jestem drooling tylko myśląc o tym! To było, zdecydowanie BEST Tri-Tip miałem całą podróż (i w całym moim życiu - przepraszam DAD!). Mają menu około 7 kanapek mouth-watering serwowane z świeżych mieszanych zieleni. Próbowałem Grill Master Surf and Turf Sandwich załadowany z przetargu, soczyste Santa Maria Style Tri-Tip i pulchny, doskonale grillowane krewetki. To była czysta perfekcja.

Far Western Tavern

Niedaleko od Naughty Oak znajduje się Far Western Tavern. Zakochałem się w Contemporary California Ranch Cuisine w Far Western Tavern. Zamówiliśmy 1958 Classic Duroc Pork Chop, Oak Grilled Tri-Tip z fasolą Pinquinto, Clam Chowder, Mac n Cheese Chili Relleno, Zucchini Caprese i klasyczny taca relish. Para z lokalnych win i masz niesamowite Santa Maria Valley uczta. Obsługa była na poziomie A+, a deser był bardzo dobry! Pro Tip: Taco Tuesday!

Shaw's Steakhouse & Tavern

Wejście do Shaw 's Steakhouse & Ta vern było jak wejście w przeszłość. To klasyczna restauracja, która serwuje steki i owoce morza jak żadna inna. Porcje są duże, steki w stylu Santa Maria są doskonale grillowane, a obsługa jest znakomita. Nasza kelnerka przeprowadziła nas przez całe menu i poleciła Rib-Eye, Filet Mignon i Scampi. Nie byliśmy rozczarowani. Żałujemy tylko, że nie mieliśmy miejsca na deser.

Moxie's Café

Moxie's Café to idealne miejsce na lunch w niedzielne popołudnie. Usiedliśmy na patio i cieszyliśmy się chłodną bryzą i smacznym lunchem z kanapki z rotisserie tri-tip z kieliszkiem lokalnego wina. Mają muzykę na żywo, świetny bar kawowy i mnóstwo opcji wegetariańskich.

Odtwórz

Santa Maria Valley Wine Trolley

W weekend, Santa Maria Valley Wine T rolley jest niedrogim i zabawnym sposobem na poznanie winnic w Santa Maria Valley. Trasa wózka zaczyna się w Radisson Hotel Santa Maria, robi dwa przystanki w Old Orcutt, a następnie kontynuuje w krainie wina, wracając do Radisson Hotel Santa Maria. Płacisz jedną cenę, a następnie krok na i krok off w swojej wygody, jak to kończy pętlę. Doświadczyłam dwóch wspaniałych sal degustacji wina, obie z własnym stylem. Santa Maria Valley jest znana z Chardonnay i Syrah, a my cieszyliśmy się z obu w obu winiarniach.

Cottonwood Canyon Winery

CottonwoodCanyon Win ery znajduje się na szlaku winiarskim Foxen. Cottonwood Winery jest znana z Chardonnay, Pinot Noir i Syrah. Próbowaliśmy pięknie napowietrzonego lotu na ich patio z widokiem na ich piękną winnicę. Chardonnay było gwiazdkowe, lekkie kąski są doskonale dobrane, a personel traktuje Cię jak rodzinę. Dowiedzieliśmy się tak wiele o regionie winiarskim i każdym winiarzu. Nie chciałam wychodzić - jest to miejsce, w którym chcesz spędzić całe popołudnie, aby je poznać. Z przyjemnością wrócę, aby zwiedzić ich jaskinie winne.

Winiarnia Costa de Oro

Jeśli jesteś w #santamariavalley weź Wine Trolley do Costa de Oro Winery! Mają tętniącą życiem salę degustacyjną, wspaniałe wina i rozrywkę na żywo. AD @santamariavalley @cdowinery

A post shared by Carla Snuggs ❤ (@poshbeautyblog) on Aug 11, 2018 at 12:27pm PDT

Costa De Oro to niezobowiązująca sala degustacyjna w toskańskim stylu, w której zarówno mieszkańcy, jak i mieszkanki lubią spędzać weekendy na odkrywaniu lokalnych win. Sala degustacyjna tętni życiem dzięki regularnej rozrywce na żywo. Costa De Oro Estate pinot noir to niebo! Poznałem właściciela i winiarza Gary'ego Burka, którego rodzina zajmuje się rolnictwem w Santa Maria Valley od lat 70-tych, oraz jego syna, który przygotował nam lot niesamowitych win i lekkie kąski. Siedzieliśmy na patio naprzeciwko pięknej winnicy, chłonąc całą tę dobroć Santa Maria.

Waller Park

Odkryłam Waller Park po drugiej stronie ulicy od hotelu Radisson Santa Maria Valley. Ten park jest tak piękny i spokojny z dużą ilością szlaków i stawów. To 153 akry pięknych terenów piknikowych, miejsc do gry w frisbee golfa, ścieżek rowerowych i obserwacji ptaków. Możesz zarezerwować duże obszary piknikowe za opłatą.

Pro Tip: Odwiedź Orcutt na First Fridays in Orcutt. Wybierz się także na samodzielny spacer przyrodniczy na Oso Flaco Lake w Nipomo, CA.

Jeśli szukasz malowniczego, relaksującego staycation, gdzie możesz pić fantastyczne wina, podziwiać ocean i rozkoszować się jednymi z najbardziej niesamowitych potraw na środkowym wybrzeżu, nie szukaj dalej niż Santa Maria Valley. Chcesz zobaczyć więcej? Spójrz na moje historie z Instagrama przedstawiające Santa Maria Valley.

*Disclaimer: Ten post był sponsorowany przez SantaMariaValley.com. Wszystkie opinie są moimi własnymi, szczerymi opiniami.